Maak inloggen via Entree overbodig
Op het weblog staat dat je eerst moet inloggen via Entree om een idee aan te dragen. Dat zou niet nodig moeten zijn.
8 reacties
-
Ik zie meer activiteit op dit forum, dus ik hoop dat het voor mensen nu eenvoudiger is geworden om hun idee en mening voor Wikiwijs te geven. Maar als jullie nog inlogproblemen hebben, of er zijn onduidelijkheden, laat het mij weten. Dat kan via dit topic, maar je kunt me ook een e-mail sturen.
Tineke Pauw
Moderator Wikiwijs Ideeënforum
E-mail: t.pauw@kennisnet.nl -
Willem Karssenberg
schreef
Super!
Nu hopen dat meer bezoekers feedback gaan geven. -
Ik heb sinds gisteren het anoniem ideeën geven en stemmen weer ingesteld. Het inloggen werkt teveel drempelverhogend en het is bovendien ingewikkeld. Ik hoop dat dit alvast een verbetering is.
Tineke Pauw
Moderator Wikiwijs forum -
Jaap Bosman
schreef
inloggen met Entree heeft als nadeel dat je bij het uitloggen alle browsers moet sluiten. Dat is vooral lastig als er twee account zijn.
-
@Frans: Klopt. Met Entree inloggen is op dit moment de makkelijkste en beste manier. Als je via Wikiwijs of een andere tool al ingelogd bent, dan log je automatisch ook in bij Uservoice.
-
Frans Droog
schreef
Inloggen via Entree lijkt mij een goede oplossing. De reden(en) hiervoor dienen dan wel duidelijk gemaakt te worden, daar het mogelijk overbodig lijkt voor een docent die hier begint met zijn digitale ontdekkingsreis.
-
Bij elk account krijg je 10 stemmen en daarom is inloggen toch genoodzaakt. Is Entree, dat je toch al bij Wikiwijs gebruikt, dan niet de beste manier? Ken je een betere manier om zo makkelijk mogelijk in te loggen?
-
Willem Karssenberg
schreef
Het blijkt dat je dus ook gewoon anoniem een idee aan kunt dragen!